Гроші на вітер: Микола Тищенко витратив більше 1 млн грн на агітацію, але вибув з гонки за посаду мера Києва

11:26 21.09.2020

Одна особливість виборчої кампанії-2020 у столиці робить її унікальною, оскільки є ряд кандидатів, які витратили значні кошти на агітацію, а їхні партії їх не висунули як кандидатів у міські очільники Києва.

Гроші на вітер: Микола Тищенко витратив більше 1 млн грн на агітацію, але  вибув з гонки за посаду мера Києва

Про це повідомляє рух “Чесно”. 

Наприклад, приблизна сума витрат на кампанію Миколи Тищенка (“Слуга народу”) за попередніми підрахунками становить більше 1 млн грн.

Так, Микола Тищенко задекларував 735 тисяч гривень витрат на рекламу протягом весни-літа 2020. Водночас лише в червні-липні 2020-го, за інформацією з Facebook Ads, політик витратив близько 560 тисяч гривень на рекламу у Facebook.

Можна припустити, що реальні витрати на агітацію нардепа “Слуги народу” помітно вищі, оскільки у Києві була значна кількість білбордів політика.

Читайте також: “День виборів”: скільки коштують політикам білборди та “польоти” над Києвом

Місцеві вибори призначили на 25 жовтня – вони пройдуть за новою системою. Центральна виборча комісія затвердила календарний план місцевих виборів 2020 з інформацією про етапи та періоди виборчого процесу. Виборчий процес в Україні стартував 5 вересня.  Про наміри балотуватись на посаду мера на майбутніх виборах також вже заявили КучеренкоБерезаПритула, КличкоВерещук, Іллєнко, ДобкінФірсовГусовський, ШаховКатеринчукПоживанов.

Про всіх потенційних кандидатів ви можете почитати у матеріалах “Великого Києва”:

  • Про Притулу – тут.
  • Про Гордона – тут.
  • Про Пальчевського – тут.
  • Про Березу – тут.
  • Про Верещук – тут.
  • Про Іллєнка – тут.
  • Про Кучеренка – тут.
  • Про Попова – тут.
  • Про Добкіна – тут.

Великий Київ у Google News

підписатися