У «Київському метрополітені» аудитори виявили понад 200 млн грн збитків

Автор: Вікторія Мілюта
12:29 10.04

Під час ревізії комунального підприємства «Київський метрополітен» Державна аудиторська служба України виявила порушень та збитків на понад 200 млн грн.

У «Київському метрополітені» аудитори виявили понад 200 млн грн збитків
Світлодіодне освітлення

Про це пише «Комерсант український».

Проте, керівництво підземки вирішило через суд скасувати результати ревізії.

Суд апеляційної інстанції став та сторону Держаудитслужби, та «Київський метрополітен» подав касацію, вважаючи висновки суддів необґрунтованими.

Наприкінці грудня 2023 року Верховний Суд України задовольнив скаргу підприємства та скасував рішення апеляційного суду.

Наразі справу знову розглядають у Верховному суді. Представники Держаудитслужби завили, що й надалі доводитимуть у судах правильність висновків ревізії на наполягатимуть на відшкодуванні завданих державі збитків.

Журналісти «Комерсанта українського» зʼясували, що «Київський метрополітен» намагається оскаржити сім пунктів вимог з восьми.

Зокрема, йдеться про укладання договорів позики про надання безвідсоткової допомоги з боку метрополітену іншим підприємствам столиці.

Читайте також: Стало відомо, у скільки обійдеться ремонт тунелю метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”

Виявилось, що під час остаточних розрахунків за контрактами з ЗАТ «Вагонмаш» (Росія, м. Санкт-Петербург) та ВАТ «Метровагонмаш» (Росія, м. Митищі) було переплачено 896 тис. євро або понад 28 млн грн.

Ще «Київський метрополітен» під час будівництва метро від станції «Виставковий центр» до Одеської площі перерахував підрядній організації «Київметробуду» зайві 16,6 млн грн.

Зараз справою займається прокуратура.

Як писав «ВК», шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Пізніше між станціями запрацював човниковий рух. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

За попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи.

В той же час журналісти опублікували скандальне розслідування про статки начальника підземки Віктора Брагінського, який 10 років очолював підприємство. Після цього він написав заяву про звільнення.

Великий Київ у Google News

підписатися