Новий етап ремонту: будівельники розкрили аварійний тунель між “Деміївською” і “Либідською”

Автор: Галина Ворона
14:22 29.04

Ремонт аварійної ділянки київського метро на перегоні між станціями “Деміївська”-“Лібідська” вийшов на наступний ключовий етап.

Новий етап ремонту: будівельники розкрили аварійний тунель між “Деміївською” і “Либідською” Фото: Павло Авдокушин
Світлодіодне освітлення

Про це розповів інфраструктурний блогер Павло Авдокушин у Facebook.

За його словами, сьогодні будівельники розкрили аварійний тунель метро між станціями “Деміївська” і “Либідська”. Щоб дістатися верхнього склепіння тунелю, з котловану довелося вибрати ґрунт на глибину близько восьми метрів.

Авдокушин зазначив, що тепер підрядник обіцяє прискоритися: на майданчику збільшать кількість працівників та техніки. Раніше цього не робили через низку технологічних процесів та адміністративно-організаційних процедур.

Аварійну частину тунелю мають повністю замінити. Нова 27-метрова ділянка буде монолітною та прямокутною в перерізі, а не круглою, як нинішня. На новій ділянці планується влаштувати вібропоглинальне кріплення рейок, щоб зменшити ймовірність повторної аварії.

Читайте також: Стало відомо, у скільки обійдеться ремонт тунелю метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”

Як писав «ВК» шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Пізніше між станціями запрацював човниковий рух. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

За попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.

Великий Київ у Google News

підписатися