Стали відомі попередні причини деформації тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська”

Автор: Галина Ворона
17:58 24.01

Деформацію тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.

Стали відомі попередні причини деформації тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська”
Світлодіодне освітлення

Як повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор, такі попередні висновки експертів Науково-дослідної судово-експертної установи.

Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро «Деміївська»-«Либідська». У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки”, – зазначив він.

Руслан Кандибор зауважив, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

Посадовець додав, що експертне дослідження, яке проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, – триває.

“Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати“, – сказав він.

За висновків науковців, “Київський метрополітен” виконував всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю, а зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

Читайте також: Зміни в підземці в 2024 році – нові вагони, перебудова станцій, експрес-оплата, метро на Виноградар

Як писав «ВК» шість станцій столичної підземки від «Деміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій зараз дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість. Пізніше стало відомо, що повністю відновити рух планують за кілька років. Зокрема, такі прогнози дав голова Офісу трансформації Максим Бахматов.

Великий Київ у Google News

підписатися