Ціна перемоги: $кільки тратять на рекламу у Facebook кандидати в мери

20:38 29.09.2020

Facebook переповнений політичною рекламою і часом, гортаючи стрічку, ми думаємо: “Та скільки її ще?!”. Платформа “Бібліотека реклами” від facebook, до речі, дозволяє це з’ясувати, тож “Великий Київ” вирішив подивитися – скільки ж в цій соціальній мережі реклами і скільки вона коштує?

Ціна перемоги: $кільки тратять на рекламу у Facebook кандидати в мери
Світлодіодне освітлення

На превеликий подив (ні), найбільша кількість рекламних постів у facebook належить кандидатці від партії “Слуга народу” Ірині Верещук – на її рахунку 1 800 рекламних постів. 

Згідно з даними “Бібліотеки реклами”, Ірина Верещук витратила 41 644 доларів США на рекламу. 

Насвіжіша реклама кандидатки була випущена сьогодні. В середньому на одне оголошення тратиться менше ста доларів США. 

Читайте також: Спеціалістка з велосипедів та невидима присутність Медведчука. Що треба знати про Ірину Верещук

Читайте також: “День виборів”: скільки коштують політикам білборди та “польоти” над Києвом

Очевидно, Верещук вже достукалась до молодих сердець, оскільки цільовою авдиторією цих постів обрано людей від 55 до 64 років (залежить, звісно, від того, що ми розуміємо під “молодістю”). 

Крім того, рекламні оголошення показуються по всій Україні, а не лише по Києву. 

Трохи менше, ніж Верещук, на рекламу у facebook витратив Андрій Пальчевський – 32 362 доларів США. 

На одне оголошення тут витрачається від 100 до 199 доларів. 

Читайте також: Мер з московською військовою освітою – що треба знати про кандидата Андрія Пальчевського

Цільовою авдиторією Пальчевського стали здебільшого чоловіки від 25 до 44 і навіть 54 років. 

Втричі менше на рекламу у facebook витратив чинний мер Києва Віталій Кличко – 11 435 доларів США. 

У вересні мер запустив 10 рекламних постів, щоправда, зараз вони неактивні. І якщо у Верещук на одне оголошення йшло не більше, ніж 100 доларів, то Віталій Кличко витрачав від 400 до 499 доларів. До того ж, реклама його показувалась на 100% в Києві. 

Майже стільки ж, скільки й чинний мер, витратив на рекламу кандидат від “Народовладдя” Юрій Левченко. 

Рекламу свою він показував не лише в Києві, а й в області. На одне оголошення тут витрачалось не більш, ніж 100 доларів. 

Старається не пасти задніх і “Екопартія” Борислава Берези. Тут на рекламу витратили майже 10 000 доларів США. 

Найсвіжіша була запущена вчора, 28 вересня. 

Не один рекламний допис тут витрачається від 200 до 299 доларів. Цільовою авдиторією тут обрали чоловіків віком від 25 до 44 років. 

Читайте також: Патріот та книголюб з “Правого сектора”. Що треба знати про кандидата в мери Борислава Березу

Екс-регіонал Олександр Попов, що вже колись очолювавав КМДА і вирішив спробувати зробити це знову, витратив на рекламу у facebook майже 9 тисяч доларів.

Читайте такожДобрий господарник, але “регіонал”. Що треба знати про кандидата в мери Олександра Попова

Микола Томенко балотується від партії “Рідна Країна”. На рекламу тут витратили 7 251 доларів США. 

Десь посередині знаходиться кандидат від “Батьківщини” Олексій Кучеренко – 4 579 доларів витрачено на рекламу.

Читайте також: “Якщо хтось скаже, що за рік метро на Троєщину побудує — женіть його” — велике інтерв’ю з Олексієм Кучеренком

На один рекламний допис витрачається від 200 до 299 доларів. 

За інформацією “Бібліотеки реклами”, “Команда Притули” витратила на рекламу 1 894 долари. 

На один рекламний пост тут витрачається не більше, ніж 100 доларів. За цільову авдиторію “Команда Притули” вибрала собі молодих чоловіків та жінок віком від 18 до 24 років. Менше ця реклама показувалась киянам у віці від 25 до 34 років. 

Читайте також: Хто такий Сергій Притула і чому він хоче стати мером Києва

1 813 доларів на рекламу витратив самовисуванець Максим Гольдарб.

Не більше, ніж півтори тисячі доларів на рекламу витратив кандидат “Екологічної альтеррнаттиви” Єгор Фірсов. 

Читайте також: Єгор Фірсов про звільнення корупціонерів у КМДА, факапи Кличка та псевдо позицію Берези

На 73 долари обігнав Фірсова свободівець Андрій Іллєнко – він витратив на рекламу 1 473 долари. 

Ще менше – політична партія “Сила і Честь”, від якої в мери балотується Ігор Смешко. 

Скормний рекламний бюджет полтісили “Наш Край”, від якого в мери Києва балотується Сергій Шахов, склав трохи більше, ніж 300 доларів. 

Найсвіжіший рекламний ролик було запущено сьогодні, на нього пішло менш, як 100 доларів США. В агітаційному ролику Шахов вкручує лампочку. 

Ще менше на рекламу витратив громадянський рух “Хвиля”, від якого в мери балотується Віктор Петрук – 282 долари.

“Єдність” Олександра Омельченка витратила на рекламу рівно 150 доларів.

Менше, ніж сто доларів на рекламу витратила самовисуваниця Діана Гранцева. 

Даних про витрати ще двох кандидатів в міські голови – ресторатора та депутат Київради Сергія Гусовського та кандидата від “Радикальної партії Ляшка” Михайла Поживанова – немає. 

Читайте також: Не пустили на вибори. “Демократична сокира” влаштувала мітинг під судом

Великий Київ у Google News

підписатися