Якщо виникли питання щодо послуг «Київтеплоенерго»: куди звертатися

Автор: Вікторія Мілюта
06:23 14.08.2023

Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» представило 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань, які виникають у споживачів.

Якщо виникли питання щодо послуг «Київтеплоенерго»: куди звертатися
Світлодіодне освітлення

Як зазначають комунальники, завдяки цим каналам можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.

Жителів столиці закликають вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши зручний спосіб комунікації: 

• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників. 

Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів. 

Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань. 

• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення. 

Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.   

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.    

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.    

Читайте також: Кількість киян, які користуються електронними рахунками для оплати комуналки, значно збільшилася

• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.    

• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.    

• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників.    

• Розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.

Детально ознайомитися з каналами надання послуг споживачі можуть за посиланням.

Раніше жителям столиці назвали найзручніші способи оплати послуг “Київтеплоенерго”.

Великий Київ у Google News

підписатися