У метрополітені не вистачає робітників: кого шукають і що платять

Автор: Галина Ворона
17:29 15.01

Київському метрополітену не вистачає працівників для обслуговування і ремонту ескалаторів.

У метрополітені не вистачає робітників: кого шукають і що платять
Світлодіодне освітлення

Як повідомляє пресслужба КП, наразі на роботу потрібні сюсарі-електрики, слюсарі-ремонтники, електромеханіки та інші фахівці.

Загалом відкрито 67 вакансій.

Метрополітен пропонує майбутнім працівникам офіційне працевлаштування та грошові нарахування, зокрема лікарняний, відпустку, матеріальну допомогу на оздоровлення, соціальні гарантії.

Заробітна плата формується відповідно до розряду, стажу роботи (від +7%), шкідливості умов праці (+12%) тощо. На підприємстві проходять курси з підвищення кваліфікації. Після успішної здачі працівнику присвоюється вищий розряд професії.

Середня заробітна плата становить:

  • 3 розряд – 12 025 грн;
  • 4 розряд – 13 680 грн;
  • 5 розряд – 15 671 грн;
  • 6 розряд – 18 158 грн.

Зауважимо, столична підземка налічує 122 ескалатори, їхнім обслуговуванням і ремонтом займаються 475 працівників.

До слова, середня зарплата у Києві складає близько 20 000 грн – стільки у столиці отримують трактористи, копірайтери, юристи, швачки, офіціанти, кухарі, візажисти, кур’єри з власним автомобілем та інші. Найбільше – до 70 000 грн -отримують військовослужбовці та працівники IT-сфери. Роботу з зарплатою від 30 000 до 40 000 грн пропонують лікарям у приватних клініках, колекторам, архітекторам, покрівельникам, дизайнерам меблів, майстрам СТО, автоелектрикам, автомеханікам, автослюсарям.

Читайте також: Потрібно кілька років: стало відомо, коли зможуть повністю відновити рух “синьою” гілкою метро

Нагадаємо, Київський метрополітен набирає на навчання майбутніх працівників, яким платитиме понад 44 тис. грн.

Як писав «ВК» шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій зараз дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

Великий Київ у Google News

підписатися