Мешканці Виноградаря та Оболоні все ще чекають на зниження захмарних тарифів

Автор: Володимир Хлєбников
19:44 30.01.2022

Вже понад місяць жителі багатоповерхівки на Виноградарі домагаються скасування неадекватних тарифів на електроенергію. Аналогічна ситуація склалася й на Оболоні. Тим часом забудовник, який має безпосереднє відношення до проблем мешканців, зберігає "загадкове мовчання".

Певне зрушення ситуації очікувалося до 25 січня, принаймні такі строки раніше озвучили представники забудовника “ДБК-4”.

Раніше “Великий Київ” детально писав про те, як забудовник та нав’язана ним компанія з обслуговування змушують киян платити за спожиту електроенергію за комерційним тарифом, який втричі вище, ніж для населення. Також ми писали про те, як мешканці ЖК “Крістер Град” і “Навігатор” чинять опір, відстоюючи свої права.

За словами одного з представників ініціативної групи жителів будинку № 5 по вулиці Сергія Данченка, люди воліли б вирішити проблему “полюбовно”. Однак станом на 30 січня конкретних відповідей та рішень з боку забудовника – “ДБК-4”, який входить до складу корпорації “ДБК-Житлобуд”, – на їхні вимоги немає.

Нашим “колегам”  з ЖК “Навігатор” дали просту відписку, яка нічого не означає. У нас ситуація простіша, і дещо вже зроблено, плюс є лист від ДТЕК з поясненням ситуації та словесні обіцянки голови правління “ДБК-4 “Романенка В.В.“, – сказав він.

У понеділок, 31 січня, має відбутися повторне засідання в НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) за участі представників забудовника і ДТЕК “Київські електромережі”. Мешканці “Крістер Граду” сподіваються, що “після цього, можливо, щось проясниться“.

Водночас платити за електроенергію за тарифом 5,07 грн/1 КВт вони відмовляються.

Читайте також: Під Києвом забудовник за допомогою “тітушок” та монополій 5 років “кошмарить” інвесторів

Зазначимо також, що є в цій історії й політичний аспект. Річ у тім, що на початку січня про ситуацію на С. Данченка, 5 було проінформовано народного депутата (“Слуга народу”) Ганну Бондар. Це саме та нардепка, яка обрана по ОВО № 220, до меж якого входять Виноградар й Мостицький масив Подільського району. Зокрема, представницю провладної фракції просили допомогти у розв’язанні проблеми. Втім, пані Бондар досі не відреагувала на звернення мешканців, серед яких багато її виборців.

Проігнорувала нардепка-“слуга” й два запити “Великого Києва”, які ми відправили на її робочу адресу – hannabondar.kyiv220@gmail.com.

Судячи із дописів Ганни Бондар у Facebook, останнім часом вона більше опікується долею Гостиного двору на Контрактовій площі. Справа потрібна, однак слід визнати, що у Гостиному дворі не проживає кілька тисяч людей, яким незаконно виставили захмарні рахунки за ЕЕ. Вочевидь, виборці зроблять певні висновки на майбутнє.

Примітно й те, що 17 січня інша представниця “Слуги народу”, Мар’яна Бузугла, яка обрана до ВРУ по округу № 217 (Оболонський район), відреагувала на акцію протесту жителів ЖК “Крістер Град” і “Навігатор”. Вона, зокрема, заявила, що “до кінця січня питання з тарифами повинно бути вирішено на користь мешканців“.

У понеділок, до речі, останній день січня.

Читайте також: На Сирці мешканці проблемної недобудови обігріваються дровами (ФОТО)

Останні новини