Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, відкрити рух планують до кінця літа.
«Ми вже отримали попередні висновки експертів Науково-дослідної судово-експертної установи стосовно причини деформації тунелю на «синій» гілці метро між станціями «Деміївська» та «Либідська». Експерти говорять про помилкові проєктні рішення та неякісні будівельно-монтажні роботи зі спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Експертне дослідження ще триває. Остаточні висновки будуть надані після розробки котловану та обстеження й експертизи тунелю ззовні», – розповів міський голова.
Він відмітив, що ця ділянка тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
Читайте також: Частину тунелю між “Либідською” та “Деміївською” повністю перебудують: буде монолітною і коштуватиме понад 20 млн
«На сьогодні вже уклали договори на виконання проєктних та першочергових відновлювальних і підготовчих робіт. Для підсилення тунелю встановили тимчасові металеві риштування довжиною 72 метри. Огородили будівельний майданчик. Демонтували торгівельні павільйони з легко-несучих конструкцій. Тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на ній бурової установки та буріння паль. Проєктна документація буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижні. Та буде остаточно визначено вартість і уточнені терміни виконання робіт. Одразу після затвердження проєкту розпочнемо основні відновлювальні будівельні роботи», – поінформував Кличко.
Як писав «ВК» шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Пізніше між станціями запрацював човниковий рух. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.