Частину тунелю між “Либідською” та “Деміївською” повністю перебудують: буде монолітною і коштуватиме понад 20 млн

Автор: Любава Лисичкіна
19:09 15.01

На час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель.

Частину тунелю між “Либідською” та “Деміївською” повністю перебудують: буде монолітною і коштуватиме понад 20 млн Фото: ілюстративне
Світлодіодне освітлення

Про це розповів незалежний інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Він нещодавно побував у закритому тунелі та подивився, що там зараз відбувається. Тож за його словами:

  • Частину тунелю між станціями метро “Либідська” та “Деміївська” повністю розберуть та зроблять її монолітною і, можливо, квадратною.
  • Стан тунелю після його закриття не погіршився, і тріщини у його стінках не збільшились. Потрапляння піску у тунель припинилось, а вода ще просочується, але вже набагато менше.
  • У тунелі вже змонтували конструкції-риштування, які будуть його підтримувати під час ремонтних робіт. 
  • Стару ділянку тунелю довжиною 27 метрів повністю розберуть, робити це будуть у відкритий спосіб.

“Цю частину тунелю мають повністю перебудовувати. Нову ділянку планують зробити монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. Також нині вирішують, якої форми буде нова ділянка тунелю. Нова ділянка тунелю довжиною 27 метрів буде монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз, і не з готових блоків. Таке рішення прийняли через нестабільні ґрунти, але остаточного рішення наразі немає. Зараз обговорюють питання, яким буде тунель в перерізі — прямокутним чи круглим, другий важко будувати, особливо на тунелях глибокого залягання”, — розповів Авдокушин.

Крім цього, на час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель. Цю конструкцію планують залишити й після завершення ремонту.

Сам тунель підсилять з середини металевими конструкціями, а потім між ними та оправою тунелю будуть нагнітати спеціальний полімер. Це зміцнить тунель і буде додатково гасити вібрацію від потягів.

Згідно з тендерною документацією у системі Prozorro, вартість капітального ремонту тунелю між станціями “Либідська” та “Деміївська” становитиме понад 21 млн грн. 

До слова,  шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій зараз дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

Великий Київ у Google News

підписатися