«Світ буде іншим». 10 прогнозів президента МАУ Євгенія Дихне про авіабізнес

12:56 17.05.2020

Авіакомпанії підбивають перші підсумки найбільшої поведінкової кризи в історії авіації, спричиненої пандемією коронавірусу. Глава авіакомпанії МАУ впевнений, що світ після неї буде іншим. Зокрема, він вважає, що авіаперевізники втратять частину виручки і змушені будуть оптимізувати свої витрати на флот, що не може не відобразитись на пакеті послуг для пасажирів.

Про це він повідомив у Facebook.

За його словами, у МАУ аналізують те, що відбувається в країнах потенційної маршрутної мережі, а також ситуацію в Україні (право на свободу переміщення по туристичних візах і загальний економічний стан населення країни).

Наш прогноз плачевний, і Україна є частиною глобального тренда”, – зазначає Дихне.

Прогноз на майбутнє авіаіндустрії він дає 10 тезами:

  1. Авіаринок не відновиться до рівня планів на 2020 рік раніше 2023 року;
  2. В першу чергу будуть відновлюватися середньомагістральні перельоти з відповідним рішенням для парку повітряних суден компаній;
  3. Виручка авіакомпаній в 2020 році знизиться на $ 314 млрд;
  4. Зміна базового продукту компанії на підставі глибокого розуміння ефекту від COVID-19 (відмова від гарячого харчування та надання упакованих страв, відмова від перевезення в салоні ручної поклажі, безконтактна реєстрація на рейс, термінали для температурного скринінгу, тимчасове закриття бізнес-лаунж, припинення продажу duty free);
  5. Авіакомпанії будуть оптимізувати свої витрати на флот: велика частина літаків буде поставлена ​​«на бетон», прискоряться плани щодо виведення з флоту старих літаків, відмова від замовлених літаків, особливо широкофюзеляжних;
  6. Серйозний тиск очікує лізингодавців, особливо володарів старих повітряних суден і широкофюзеляжних літаків;
  7. Прискорений перехід на віддалену роботу призведе до структурних змін після COVID-19 і сповільнить відновлення попиту (бізнес-перельоти постраждають істотніше в результаті кризи)
  8. Лізингодавці будуть оздоровлювати баланс компанії шляхом продажу літаків, зниження цін, реструктуризації боргових зобов’язань – це викличе надлишок пропозиції і вплине на плани поставки;
  9. Надлишкова пропозиція повітряних суден в лізинг буде заважати зростанню виробництва, при цьому плани із заміщення (висновку старих літаків з введенням в парк нових типів) можуть бути збережені;
  10. Пріоритетом діяльності авіакомпаній стане зниження витрат шляхом ефективного управління своїм парком – авіакомпанії будуть використовувати закінчення дії договорів для скорочення парків, а також намагатися знижувати лізингові платежі.

Читайте також: Без ручного багажу і Duty Free – глава МАУ про майбутнє авіа

Нагадаємо, за попередніми оцінками уряду, внутрішнє авіаперевезення можуть відновити з 29 травняЩодо зовнішнього авіасполучення, то остаточно поки що не відомо – 23 травня спливає дія постанови Кабміну про заборону перельотів. З цього дня 3 авіакомпанії – Czech Airlines, Lufthansa та Wizz Air – запустили продаж квитків

Мінінфраструктури прокоментувало це, зазначивши, що авіакомпанії “вводять пасажирів в оману“. Очільник Мінінфраструктури Владислав Криклій заявив, що міжнародне авіасполучення не відновиться 22 травня, тому квитки купувати не варто.

Останні новини