Зміни в підземці в 2024 році – нові вагони, перебудова станцій, експрес-оплата, метро на Виноградар

Автор: Оксана Тупальська
13:55 24.01

У випадку реалізації усіх планів на рік, до 2025-го в метро курсуватиме 145 нових вагонів, а жителі масиву «Виноградар» почнуть користуватися двома новими станціями. Чи зупинятимуть рух через підтоплення та про інші плани і перспективи кореспондент «Великого Києва» розпитав перевізника.

Зміни в підземці в 2024 році – нові вагони, перебудова станцій, експрес-оплата, метро на Виноградар Фото: Фото: Судово-юридична газета
Світлодіодне освітлення

Нові вагони запустять після переоснащення

Впродовж року планують запустити два поїзди по 5 вагонів, отриманих в якості гуманітарної допомоги з Польщі. Також амбітна ціль – за кредитні та грантові кошти переобладнати ще 135 вагонів, що надійшли від західного сусіда.

Станції «Мостицька» та «Проспект правди-Варшавська» мають запрацювати

Нині проект продовження будівництва метро на Виноградар надалі перебуває на коригуванні, тим часом готуються до тендерів, аби будівництво не мерзло. Відтак, дві нові станції метро у планах на 2024 рік.

Ремонти проведуть на 8-ми діючих станціях

Капремонт із забезпеченням вільного доступу для пасажирів з обмеженою мобільністю заплановано на станціях:

  • «Політехнічний інститут»,
  • «Університет»,
  • «Лук’янівська»,
  • «Героїв Дніпра»

Капремонти із запровадженням системи керування евакуюванням планують на станціях:

  • «Шулявська»,
  • «Поштова площа»
  • «Контрактова площа»,
  • «Печерська»

Мокрі плями в переході метро – не є вісниками закриття на ремонт

«Течі та мокрі плями на станціях метрополітену носять періодичний характер.  Вони фіксуються, обліковуються, контролюються та ліквідуються у плановому порядку. Першочергово течі ліквідуються на шляхах слідування  пасажирів та в пасажирських приміщеннях станцій», – детально відповів заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук.

Прикриті від ока пасажирів об’єкти з радянськими наративами охоронятимуть

Поки такі таблиці та бюсти перебувають у переліку об’єктів, що вважаються культурною спадщиною, руйнувати їх КП «Київський метрополітен» не має права. Кажуть, як тільки заборону відмінить Київрада, знесуть своїми силами.

Розширять застосування технологічних рішень для зручності пасажирів

У 2024 році планують оновити тексти, що лунають для пасажирів на станціях, збільшити кількість моніторів у вагонах, які вказують на напрямок руху та транслюють ролики для позитивного настрою. Також у планах – оснащення турнікетів електронними пристроями, які приймають усі види карток та прискорюють процедуру оплати за проїзд.

Раніше “ВК” розповідав, що в столиці стрімко зростає попит на жінок, які кермуватимуть трамваями та тролейбусами, а також наважаться працювати машиністками в метро. 

Великий Київ у Google News

підписатися