Як повідомляє “Суспільне”, про це на брифінгу сказав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
За його словами, інтервал руху такого потяга становитиме до пів години.
Посадовець також розповів, що проблемна ділянка тунелю довжиною 14 метрів розташована між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Вже від кінця листопада тут фахівці зафіксували появу тріщин та просіданням ґрунту. Останніми днями ситуація погіршилася, тріщини розширилися, а через них почала просочуватися вода. У будь-який момент міг статися обвал. Тому і вирішили закрити кілька станцій синьої гілки метро.
Нині вже почали укріплювати тунель зсередини, встановили маяки, щоб не було збільшення тріщин. Через закриття ділянки метро вдалося стабілізувати рух води, підтоплень немає, всі шість станцій сухі, повідомив очільник департаменту КМДА.
Водночас у Телеграм-спільності “Пасажири Києва” пишуть, що тестування човникового руху, за словами керівника метрополітену, почнеться завтра без пасажирів.
Читайте також: Однією з причин підтоплення метро може бути забудова навколо – інженер
Нагадаємо, шість станцій столичної підземки мали закрити з 9 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю на “синій” гілці метрополітену, але рух між станціями “Теремки” – “Деміївська” зупинили 8 грудня. Маршрути закритих станцій метро дублюватиме додатковий наземний транспорт – схеми. Після закриття метро на “Либідській” знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому.
Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.
Наразі вже відомо, як місто виходитиме з дорожнього колапсу через підтоплення метро: появляться дорожні патрулі, будуть перенесені зупинки громадського транспорту, пройде зміна дорожніх знаків. Зокрема, вже на Либідській площі вже змінилась організація дорожнього руху.