Найбільше запитань після запуску човникового руху поїздів на синій гілці щодо вартості проїзду – адже, щоб дістатися в центр міста, жителям, що мешкають біля тих же «Теремків» доводиться двічі платити за проїзд у метро (до станції «Деміївська» та з «Либідської» до потрібної станції), а також за рух автобусом або маршруткою від «Деміївської» до «Либідської».
Є й такі пасажири, що відмовляються їхати «човником», бо бояться, щоб не затопило в дорозі та не довелося рятуватися із заблокованої підземки:
«Можливо, спеціалісти і радять цей ,,човниковий рух”, як альтернативу, але я б не ризикувала, особисто при потребі скористуюсь наземним транспортом, щось неспокійно…», – каже киянка.
У метрополітені заспокоюють: небезпеки немає, маршрут вивчали.
Кому в центр на роботу треба край, а транспорту немає, радіють і такому. Та поширюють меми з човниками.
«Догребемо, а куди діватись? Вигребемо», – каже киянка Галина, зазначаючи, що догребемо і до метро, і до перемоги.
«Молодший сьогодні збирається на сесію, кажу: “Там човниковий рух організували, можеш не шукати автобус”, на що відповідає: “Це мені взяти пакет, аби телефон не промок?”, – ділиться інша жителька міста Алла.
«Я все дитинство думала, що норматив по човниковому бігу на фізкультурі так зветься тому, що ти біжиш з точки “а” в точку “б” трохи не по прямій, а так, наче малюєш худенький човник, поки туди-сюди збігаєш», – додає Анастасія.
«На тій гілці вже був човниковий рух, коли будувалася станція Теремки: між станціями Виставковий центр та Іподром по одній колії ходив поїзд туди-сюди. Жителі Теремків і ті, хто там працюють, добре це пам’ятають», – згадує киянка Валентина Бойко.
Пам’ятає історія і часи, коли у 1984 році річка Либідь зашкодила будівництву гілки метро від станції «Либідська» (яка тоді називалась «Дзержинська»). Тоді сталася аварія через підняття рівня води. Будівельні роботи припинили та продовжили через 21 рік – влітку 2006 року. Будівництво станцій, яке наприкінці минулого століття доводилося припиняти через гідрологічні умови, було завершено у грудні 2010 року. Тоді й запрацювали станції Оболонсько-Теремківської лінії — «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська».
Раніше “ВК” розповідав, що у підземці запустили човниковий рух поїздів станціями метро “Теремки” – “Деміївська”. На цій ділянці кожною із двох колій курсує поїзд з інтервалом 13 хв та 17 хв, в залежності від напрямку руху.
6 станцій столичної підземки мали закрити з 9 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю на “синій” гілці метрополітену, але рух між станціями “Теремки” – “Деміївська” екстрено зупинили 8 грудня.
Маршрути закритих станцій метро дублюватиме додатковий наземний транспорт – схеми є.
Наразі вже відомо, як місто виходитиме з дорожнього колапсу через підтоплення метро: появляться дорожні патрулі, будуть перенесені зупинки громадського транспорту, пройде зміна дорожніх знаків. Зокрема, вже на Либідській площі вже змінилась організація дорожнього руху, зокрема, створили на Васильківській виділену смугу для громадського транспорту.