Пошкодження помітили у переході, який капітально відремонтували лише кілька років тому.
«Станція метро «Святошин» тріщить по швах», – пишуть місцеві пабліки.
«Ймовірне руйнування несучих конструкцій реконструйованого підземного переходу ст. м. «Святошин». Тріщина йде від бетонної стіни до балочного перекриття. Візуально схоже на те, що перехід просів», – зазначають «Пасажири Києва».
Читайте також: Скільки пасажирів втратив метрополітен через закриття ділянки “синьої” гілки: цифри вражають
В той же час у столичному метрополітені запевнили, що для містян ця ситуація загрози не становить. Фахівці вже провели обстеження пошкодженої конструкції.
«Для виконання робіт, зокрема в місці проходження деформаційного шва, була проведена часткова його розшивка. Обстеження проводилось для подальшого посилення гідроізоляції. Після проведення всіх необхідних робіт облицювання конструкцій буде відновлено», – повідомили у підземці.
Наразі станція та переходи працюють у звичайному режимі.
Як писав «ВК» шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій зараз дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість. Пізніше стало відомо, що повністю відновити рух планують за кілька років.
Також повідомлялося про пошкодження на станціях «Почайна», «Гідропарк», «Либідська» та «Вирлиця».