Про це розповів інженер Дмитро Макагон.
Говорячи про те, що перегін на цій ділянці було закладено в складних умовах, він зауважив, що за такими серйозними спорудами потрібно постійно доглядати.
Макагон припустив, що, окрім річки Либідь і недостатньої уваги до проблеми, причина також може бути в новобудовах, які своєю вагою впливають на тунелі.
«Навколо відбувається всіляке будівництво — торгові центри, житлові комплекси біля тунелю. Усі ці споруди можуть впливати на тунелі — впливати своєю вагою і перегороджувати рух води, створюючи так званий баражний ефект — закупорюючи воду. Вона буде шукати якісь інші шляхи», — сказав Макагон.
На його думку заявлений столичним метрополітеном термін усунення проблеми — щонайменше пів року, не є досить реалістичним.
«Якщо у тебе налагоджені всі інженерні процеси, є готове технічне рішення, випробуване, всі знають, що робити… цілком можливо реалізувати дуже швидко, але я сумніваюся, що це наш випадок. Думаю, що швидко може не вийти», — додав інженер.
Нагадаємо, сьогодні киянам повідомили, що від завтра на пів року закривають шість станцій столичної підземки у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю на “синій” гілці метрополітену, але рух між станціями “Теремки” – “Деміївська” зупинили вже сьогодні. Маршрути закритих станцій метро повинен дублювати додатковий наземний транспорт – схеми. На “Либідській” знову чекають натовпи пасажирів, як десятиліття тому.
Крім того, прокуратура почала розслідувати справу про підтоплення метро: мова про службову недбалість.