Нарешті дочекалися: у Києві відкрили рух Подільсько-Воскресенським мостом, на черзі – метро на Троєщину

Автор: Вікторія Мілюта
13:42 01.12.2023

У перший день зими у столиці відкрили Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, який будували калька десятиліть.

Нарешті дочекалися: у Києві відкрили рух Подільсько-Воскресенським мостом, на черзі – метро на Троєщину
Світлодіодне освітлення

У заході взяв участь мер міста Віталій Кличко.

«Сьогодні для забезпечення життєдіяльності міста під час воєнного стану ми відкрили рух спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та автобусне сполучення для пасажирів з лівого берега на правий Подільсько-Воскресенським мостовим переходом», – повідомив він.

За його словами, на першому етапі тут працюватиме автобусний маршрут № 111, який з’єднає станцію метро «Площа Українських Героїв» з «Лівобережною».

Кличко зазначив, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – це найбільший з обʼєктів транспортної інфраструктури Києва та України. Його протяжність становить понад 10 км.

«Ще кілька років тому першим етапом запуску обʼєкту ми планували і обіцяли забезпечення руху пасажирського автотранспорту. І сьогодні, нарешті, це відбулося! Всім скептикам та тим, хто намагався заблокувати роботи на обʼєкті, скажу одне: шукайте тепер інші приводи для своїх маніпуляцій», – пожартував мер.

Наступним етапом заплановано виконання комплексу робіт для забезпечення проїзду на вулицю Бальзака. Також Департамент транспортної інфраструктури здійснить ремонт вулиці Центральна Садова включно з облаштуванням мережі водовідведення. І проїзд на Бальзака, і ремонт Центральної Садової планують завершити наступного року.

«Як ми і говорили раніше, запуск руху автотранспорту – це перший крок до наступного суперважливого для мешканців міста етапу – метро на Троєщину. І частина його станцій вже існують. Вони знаходяться на нижньому ярусі аркового мосту. А далі метро має піти під землю. І роботи з облаштування тунелів теж активізуємо. Нас суттєво уповільнили спочатку пандемія, а потім широкомасштабна війна», – відмітив мер.

Він також розповів, що наразі ведуться підготовчі роботи для подальшого влаштування тунелю під залізничними коліями та продовжується зведення насипу земляного полотна на ділянці Русанівських садів з будівництвом гілок метрополітену.

Читайте також: Історична подія: відкрито новий міст через річку Ірпінь у Романівці

Зараз триває монтаж та укрупнення металоконструкцій прогонових будов від Центральної Садової в бік залізниці. Фахівці споруджують підпірні стіни та влаштовують мережу зовнішнього освітлення.

«Отже – автопроїзд ми забезпечили. В кінці наступного року він буде можливим вже і на вулицю Бальзака. А фінальним етапом, найочікуванішим, стане запуск метро на Троєщину!», – поділився планами міський голова.

Передбачається, що запуск Подільсько-Воскресенського моста з’єднає Русанівку та Воскресенку з Подолом, а трохи пізніше – і з Райдужним масивом та Троєщиною, розвантажить Північний міст.

Нагадаємо, Подільсько-Воскресенський міст через Дніпро почали будувати ще у 2003 році, з перервами через відсутність фінансування.

Автомобільне сполучення між лівим і правим берегами Дніпра по ньому планували запустити наприкінці 2021 року, але не вдалося.

Причинами затримки завершення спорудження Подільського мостового переходу будівельники називали пандемію коронавірусу, коригування проєкту лівобережної частини мостового переходу, а також спротив мешканців Русанівських садів.

Великий Київ у Google News

підписатися