Сьогодні літр молока холдинг купує за 15 грн плюс 20% ПДВ – це 18 грн. Плече доставки зараз сягає до 500 км – плюс гривня на літрі. Пластикова пляшка, етикетка, групова упаковка, виробничі затрати – повна собівартість коштує майже 26,31 грн. Разом виходить 23 грн. Потім додається планова рентабельність – 10%.
“Так, на виході з заводу отримуємо: 30 грн. На полицях літр молока коштує приблизно 40 грн. Тобто націнка мереж на продукт з короткими термінами реалізації близько 39%”, – пояснив Вовченко.
Він також розповів про те, як відбувається ціноутворення на сир. Так, на кілограм сиру потрібно близько 10 кілограмів молока.
“Ціноутворення на сири виглядає, наприклад, так: виробнича собівартість складає 206 грн, завод реалізовує кілограм за 223 грн. Ціна на полиці дорівнює 374 грн. Таким чином націнка мережі сягає 67%”, – деталізував бізнесмен.
До слова, в маркетах сильно подорожчав улюблений овоч киян: що не так з картоплею.