“Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння”, – повідомила провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю компанії Київстар Олеся Романченко.
Абоненти Київстару почали запитувати директорку з розвитку компанії Київстар Тетяну Лукинюк, яким чином будуть компенсовуватися втрати за години відсутності інтернету та зв’язку та чи потрібно писати про це звернення.
Тетяна повідомила, що скарг або звернень для одержання компенсації писати не треба:
“Не потрібно буде звертатись, ми і так побачимо”, – зазначила Лукинюк.
Раніше “ВК” повідомляв, що у найближчі години зв’язок та інтернет мають відновити. У Мінінфраструктури повідомили про труднощі, які не дозволяють швидко усунути поламку в мережі.
Абоненти мобільної компанії «Київстар» внаслідок технічного збою не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг.
Що робити та куди бігти, якщо екстрено потрібно зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби (медичні, рятувальні, службу газу, правоохоронці) повідомили у МВС.