За словами Мелле, якого цитує RAU , це скеровує плани по розвитку однієї з найбільших у світі роздрібних мереж з торгівлі меблями і предметами домашнього вжитку – шведського оператора IKEA.
Керівник IKEA в Україні зауважив, що Київ – сьоме за кількістю населення місто в Європі, і тому пріоритет компанії – сконцентруватися на столиці.
“Ми розуміємо, що в інших міст є також багато потенціалу, який ми будемо покривати за допомогою електронної комерції. Україна – дуже великий ринок “, – зауважив Флоріан Мелле.
Він також не конкретизував, чи буде відкриття IKEA у ТРЦ Ocean Mall, повідомивши, що мережа тільки розробляє подальші плани по розширенню і, як тільки буде мати щось конкретне по інформації, обов’язково повідомить.
Мелле додав, що попри складнощі з інтернет-магзином, він задоволений його відкриттям та роботою.
“Це був для нас виклик – відкрити онлайн-магазин під час пандемії. Але це був найшвидший шлях, щоб вийти на український ринок”, – додав він.
За його словами в IKEA попрацювали з партнерами, щоб збільшити можливості по роботі онлайн-магазину и сьогодні в онлайн-магазині вже можуть запропонувати в п’ять разів більше товарів, ніж було на початку.
“Коли ми проводили опитування і запитували в українців, де вони віддають перевагу купувати товари та рішення для дому, завжди другим у рейтингу була IKEA. Це при тому, що магазину в Україні ще не було. Ми завжди намагаємося бути ближчими для людей і завжди пропонуємо ті рішення, які поєднують чудовий дизайн, функціональність і доступні ціни. Тому ми зазвичай кажемо про себе, що ми не лише дилер і постачальник меблів, ми хочемо приносити покупцям рішення. Таким чином, вважаємо, що ми – унікальні”, – додав Мелле.
Нагадаємо, виявилося, що відкриття першого магазину IKEA в Києві – майже подія номер один. Адже на відкриття магазину прийшов навіть мер.