Цінність хліба та зернова криза: бренд BEVZA представив концептуальну зйомку у пекарні

Автор: Марина Максенко
15:55 25.09.2022

Дизайнерка Світлана Бевза з Антоном Бєлінським, головним стилістом проєкту, провела зйомку під назвою “Житня сила” на території київської філії хлібзаводу “Кулиничі”.

Цінність хліба та зернова криза: бренд BEVZA представив концептуальну зйомку у пекарні
Світлодіодне освітлення

Про це йдеться у Instagram дизайнерки.

Головна мета ініціативи бренду BEVZA — привернути ще більше уваги до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповісти про те, якою ціною ми отримуємо хліб до столу.

“Головною метою ініціативи було привернути ще більше уваги до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповісти про ціну, за яку сьогодні кожен із нас отримує хліб до столу”, – йдеться у повідомленні.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений BEVZA (@bevza)

Великий Київ у Google News

підписатися