Нагадаємо, що через 3 дні в Києві відбудуться чергові регіональні вибори, що проводитимуться за новими правилами, які дуже відрізняються від звичних.
Схоже, що передвиборча кампанія деяких кандидатів також вирішила не стояти осторонь й оновити креативного менеджера.
Ось такі сітілайти з’явились на будівлі ЦУМу:
Схоже, що пані Верещук не втомилась викликати Кличка на дебати й продовжує робити це усіма доступними способами. Втім, наскільки “доступною” є реклама в ЦУМі можна тільки здогадуватись.
Реклама розміщена практично навпроти кабінету чинного мера.
Раніше Верещук глумилася над Кличком у вишиванці (ВІДЕО).
Нагадаємо, що з початку виборчої кампанії Верещук витратила близько 25 млн грн, тоді як витрати на кампанію київського партосередку “Слуги народу” склали всього 6,7 млн грн. Таким чином, на кандидатку в мери було витрачено втричі більше коштів, ніж на всю партію.
Читайте також: Вже не дорога і не утопія: Верещук передумала щодо метро на Троєщину