Зламали магнолію заради розміщення рекламного банеру відомої компанії. Реакція соцмереж

Автор: Макс Юр‘єв
23:05 04.03

В мережі набирає обертів скандал через пошкоджене дерево поруч з рекламним банером на стіні будинку.

Зламали магнолію заради розміщення рекламного банеру відомої компанії. Реакція соцмереж

Користувачка соцмережі  Дар’я Шуранова розмістила допис, що у Києві на вулиці Січових Стрільців, 30-А (колишня вулиця Артема) на торці житлового будинку розмістили великий рекламний банер. Після чого було зламано магнолію, яка росла поруч з будинком. На підтвердження цього до допису додано для порівняння 2 фотографії: «до» та «після».

Пост набув неабиякого розголосу та поширення.

Зреагував і колишній начальник Управління з питань реклами КМДА Андрій Смирнов та назвав подібні дії «свинством».

А прессекретарка Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» Галина Шпак в коментарях повідомила, що її відомство теж щиро поділяє обурення, тож терміново надіслало всі дані про власника відповідної конструкції до КО «Київзеленбуд». На сьогодні конструкція має дозвіл на розміщення. Власником виступає організація ТОВ «Айкон Медіа».

Але активіст Богдан Гдаль звернув увагу, що попри зазначену інформацію про власника рекламної конструкції, на реквізитах під щитом вказана інша фірма, як рекламний оператор – «Media Prostor».

Місцеві жителі згадували, як виглядала їх улюблениця магнолія та ділилися фотографіями.

Розгорілася в коментарях і дискусія з пошуком винних та закликами до покарання.

Дісталося як замовникам реклами – компанії «LG» та забудовнику ЖК «Creator City», так і комунальникам. Користувачі почали згадували інші пошкодження і спили дерев, в яких звинувачували працівників “Київзеленбуду”.

«Верба з Туполева передає прівєтік магнолії з Артема» – пише користувач Ант Яковенко та додає фото рештків стовбуру дерева.

«На Хрещатику спилили здорові (!!!) дерева: молоденькі, пару років тому висаджені каштани, старий 70-річний каштан, старий тополь» – пише користувач Олексій Пащенко та публікує фото спиляних дерев в центрі міста.

Користувачі почали також мінусувати рейтинги причетних компаній негативними відгуками про знищення магнолії.

Врешті відреагувала компанія «LG», опублікувавши відповідний допис, що з’ясовує обставини пошкодження дерева. Компанія стверджує, що комунікація щодо розміщення рекламного носія та обрання місця його розташування відбувалась у грудні 2020 року, коли дерево вже було пошкоджене.

«Незважаючи на той факт, що LG Electronics Ukraine та ЖК Creator City не є причетним та/або відповідальним за пошкодження магнолії, ми підтримуємо обурення киян з приводу ситуації, що склалася, та маємо намір взяти участь в ініціативі озеленення Києва. Наразі, проводяться необхідні погодження з КО «КИЇВЗЕЛЕНБУД» щодо належного місця та виду дерев, які будуть висаджені за участі нашої Компанії та Компанії-партнера. Про результати ініціативи ми повідомимо вас додатково» ,– йдеться у повідомлені компанії «LG».

Також в дописі підтверджується, що оператором реклами є саме фірма «Media Prostor», яка викупила локацію для розміщення рекламних носіїв за вказаною адресою наприкінці осені. І що в той самий період і було пошкоджено дерево магнолії.

Тож через наявні розбіжності і явне порушення законодавства «Великий Київ» вирішив з’ясувати, що ж насправді сталося, хто винен і яка передбачена відповідальність. «ВК» також розібрався в глибинних причинах проблеми. Після комунікації з представниками більшості сторін, причетних до ситуації виявилось, що не все з заявленого відповідає дійсності, а дехто відверто бреше.

Детальніше в журналістському розслідуванні незабаром.

До слова, раніше мешканці Березняків занепокоїлись вирубкою здорових дерев та будівельними роботами на Дніпровській набережній і запідозрили “зраду”

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...