Про це у своєму Телеграм-каналі розповів заступник голови Київської міської державної адміністрації Костянтин Усов.
За його словами, вперше в конкурсі взяли участь не тільки місцеві компанії – один з перевізників з-за меж Києва запропонував 29 великих 12-метрових, автобусів класу Євро-5.
Цього ніколи не було раніше, бо це був закритий ринок для “своїх”. Зараз це стало можливим, і цей перевізник працюватиме на 3 маршрутах”, – пояснив Усов.
Серед переможців також є “Київпастранс” і перевізники, які подали автобуси невеликі, але 2020-2021 рр. випуску. З ними укладатимуть договори максимум на рік.
Серед посилених вимог конкурсу – пасажиромісткість мінімум 60 місць, повна інклюзивність, відповідність стандарту Євро-5, обладнання камерами відеоспостереження і датчиками пасажиропотоку.
Усов наголосив, що нові вимоги конкурсу – це нововведення Києва, якого немає ніде в Україні.
Читайте також: На маршрути – іржаві “Богдани”, під мерію – нові автобуси. Усов розповів про виверти маршрутної мафії
Нагадаємо, влада Києва посилила вимоги до маршрутних перевізників. Серед нових умов – забезпечення більшої доступності автобусів для маломобільних пасажирів та людей із інвалідністю, заборона звукового та візуального забруднення, наявність не менше 5 спеціальних кнопок зупинки на вимогу тощо.
“Озброєні” термометрами і бодікамерами інспектори вже почали перевіряти якість перевезень у маршрутках. Після перевірок влада прибрала з вулиць Києва 172 нелегальні маршрутки, які обслуговували 21 маршрут. 16 із цих маршрутів повернули “Київпастрансу”.
Через перевірки перевізники судилися з КМДА, але програли справу. Про усі виверти маршрутної мафії розповідає Усов