Як розповіли у «Київтеплоенерго», якщо дані щодо споживання гарячої води не передані вчасно, то нарахування здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік.
Передати показання можна будь-яким зручним способом:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play).
• телефон Call-центру: (044)247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)-247-40-40, (096)247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
Читайте також: Більше 160 багатоповерхівок Києва – вже з новими лічильниками тепла
Нагадаємо, власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання, навіть якщо вони не змінилися.