Про це повідомляє Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації.
Як зазначають фахівці, найбільше було прибрано вивісок і рекламних засобів із фасадів будинків – близько 16 000 одиниць.
«Із частих порушень, які допускають власники закладів, – перекриття декоративних елементів фасаду, об’єктів інженерних комунікацій (зливні та газові труби, витяжки), повне або часткове перекриття вікон», – розповіли у «Київрекламі».
На другому місці за кількістю демонтажів – штендер. Це виносна конструкція у формі арки або прямокутника. За 11 місяців в Києві прибрали 5 420 одиниць такої реклами.
Третє місце посідає реклама на парканах. Так, на елементах огородження прибрали 2 690 рекламних засобів.
Читайте також: У Києві заборонено розміщувати рекламу на балконах будинків: які штрафи загрожують мешканцям
Окрім того, в Києві прибирали незаконні наземні конструкції, рекламу з дахів будівель, опор освітлення та об’єктів транспортної інфраструктури.
Нагадаємо, для того, щоб конструкцію не демонтували, її необхідно розміщувати відповідно до правил. Про вимоги до вивісок і рекламних засобів, а також алгоритм оформлення дозвільних документів можна дізнатися на сайті Управління з питань реклами. За самовільне розміщення конструкцій передбачені штрафи.