Про це розповів в інтерв’ю депутат Київради від “Європейської Солідарності”, перший заступник голови постійної комісії з питань екологічної політики Вадим Сторожук.
“На жаль, сьогодні будівництво метро рухається не такими швидкими темпами, як сподівалися. Головна причина — зменшення фінансування, яке призвело до виникнення збоїв у графіках виконання робіт.Скажу, дуже важко дотримуватися запланованих термінів спорудження глобальних об’єктів під час пандемії”, – пояснив депутат ситуацію з будівництвом метро.
За його словами, у 2020-2021 роках чимало фінансових ресурсів місто направило на боротьбу з COVID-19.
“Під час масових захворювань на коронавірус доводилося оперативно перенаправляти кошти на ліки та лікарні, щоб врятувати життя киян. А це — найважливіший пріоритет.Тому, є певні сумніви, що метро на Виноградар вдасться запустити до кінця цього року”, – зазначив Сторожук.
І пообіцяв, що спільно з колегами з транспортної комісії Київради, це питання триматиме на контролі. Він додав, що найближчим часом профільна комісія обговорюватиме причини затримки та реальні строки здачі цього об`єкта і тоді депутат зможе повідомити киянам більш детальну інформацію.
Як відомо, строки будівництва метро на Виноградар хочуть перенести – нова дата. “Київметробуд” вибився із графіка. Водночас у компанії образилися на ЗМІ за брехню про терміни.
До слова, за допомогою тунелепрохідницького комплексу “Галина” збудовано вже половину правого тунелю метро, яке з’єднає центр міста та Виноградар. А з боку майбутнього аварійного виходу тунелю вже змонтовано складний арматурний каркас для першого бетонування.