Метро на Виноградар не буде (цього року). Київметробуд вибився із графіка

Автор: Тетяна Сененко
11:22 08.07

“Київметробуд” будує продовження Сирецької-Печерської лінії метрополітену із затримкою графіку. Аби встигнути відкрити бодай одну станцію метро у обіцяні строки, генпідрядник повинен збільшити швидкість робіт удвічі.

Метро на Виноградар не буде (цього року). Київметробуд вибився із графіка

Про це йдеться у статті Економічної правди.

У коментарі ЕП представники “Київметробуду” визнали, що будівництво ведеться із затримкою. 

“У зв’язку з епідемічною ситуацією, що склалася у світі та Україні, графік будівництва дещо порушено. Проте ми намагаємося наздоганяти відставання”, – повідомила пресслужба генпідрядника.

На запитання щодо орієнтовних строків відкриття станцій “Мостицька” та “Проспект Правди” ні у “Київському метрополітені”, ні в “Київметробуді” не відповіли.

Читайте також: Хоч каміння з неба. У Метробуді не збираються зупиняти будівництво метро на Виноградар

Раніше міський голова Віталій Кличко запевняв, що принаймні одна станція до кінця 2021 року буде відкрита.

Від станції “Мостицька” до станції “Сирець” наразі працює підземний прохідницький щит “Галина”. Як повідомили ЕП в пресслужбі “Київського метрополітену”, 5 липня щит подолав 1 082 метри із загальних 1 256 метрів або 86% шляху. Коли комплекс досягне станції “Сирець”, його демонтують і знову зберуть на “Мостицькій”. Тоді “Галина” почне рити паралельний тунель.

“86% робіт на одному тунелі “Київметробуд” виконав за десять місяців. Аби встигнути відкрити рух між “Сирцем” і “Мостицькою” до кінця 2021 року, швидкість будівництва другого тунелю повинна зрости щонайменше вдвічі”, – йдеться у статті.

Станом на кінець червня загальна сума коштів на фінансування робіт з будівництва метрополітену за 2017-2021 роки становила 4,07 млрд грн із загальної суми тендеру 5,98 млрд грн.

Таким чином, для завершення робіт генпідряднику необхідно освоїти щонайменше 1,91 млрд грн, якщо не буде підписано додаткових угод.

 
До слова, за допомогою тунелепрохідницького комплексу “Галина” збудовано вже половину правого тунелю метро, яке з’єднає центр міста та Виноградар. А з боку майбутнього аварійного виходу тунелю вже змонтовано складний арматурний каркас для першого бетонування.

Великий Київ у Google News

підписатися