Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Таким чином компанія планує зміцнити свою присутність в Україні та розвивати бізнес у регіоні.
Зазначається, що три компанії Rakuten – Rakuten Viber, Rakuten Advertising і Rakuten Rewards – мають команди з розробки та маркетингу в Києві та Одесі.
Київській офіс дозволить команді працювати разом та краще обслуговувати українських користувачів.
У майбутньому компанія планує стати резидентом Дія.City.
План відкрити офіс у Києві зʼявився, коли голова правління та генеральний директор Rakuten Хіроші Мікітані супроводжував японських урядовців під час візиту в Україну у вересні 2023 року. Він був представником приватного сектора Японії і зустрівся з президентом Володимиром Зеленським і міністром цифрової трансформації Михайлом Федоровим.
Читайте також: Приватизація у столиці рулить: київські торги забезпечили найбільші надходження до держбюджету
Нагадаємо, ресторан “Щекавиця” нарешті отримав нового власника.