Відома блогерка потрапила у скандал через рекламу в зруйнованому будинку на Київщині

Автор: Володимир Хлєбников
11:24 26.05.2022

Українська блогерка та співачка Діана Глостер опинилася в епіцентрі скандалу через рекламний пост для бренду одягу. Допис було проілюстровано фото зі зруйнованого будинку на Київщині. Користувачі соцмереж жорстко розкритикували такий "креатив".

На рекламний пост блогерки звернули увагу користувачі Twitter та Instagram.

«Б*ять, я хочу, щоб ці інстаблогери перестали існувати. п.с. куди ж без Танічкі Прєнтковіч в коментарях», — написала одна з користувачів.

У рекламній публікації інфлюенсерка написала: «Зруйновані дороги, мости, стіни — вже відновлюються, крок за кроком, для цього навіть не треба чекати „того самого дня“. Та все ж таки сильно чекається на нього і стільки надії, що він прийде вже завтра. Мені здається, що кожна українка уже уявила собі цей день і підготувала „переможну“ сукню. У мене тепер теж така є від українського бренду».

Користувачі не оцінили такої інтеграції. Після отриманої критики блогерка видалила допис, а її профіль в Instagram став закритим.

Як з’ясувалося, саме на цій локації проходили зйомки кліпу Kalush Orchestra на пісню “Stefania”, з якою вони перемогли на Євробаченні-2022.

«Нарешті видалила цей пост! Хоча не бачила нічого поганого. Калуш же знімав свій кліп там», — прокоментувала користувачка мережі.

«У Калуша не було промокоду на знижку», — відповіли їй.

Як писав “ВК“, мешканці Ірпеня впізнали свій зруйнований будинок у кліпі Kalush Orchestra.

Читайте також: “Можна і пизд*ків вихопити”: волонтерка написала скандальний пост-звернення до тих, хто повертається до Києва

Останні новини