Про це розповів мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, наступний етап – запуск пробного поїзда вже найближчими ночами.
Перед цим перевірили габарити тунелю на перегоні між станціями спеціальною габаритною рамою – вони відповідають встановленим нормам.
У складі першого пробного поїзда буде спеціальний вагон, який перевірятиме нове колійне полотно. Також поїзд розпочне перевірку та тестування безпекових систем руху на різних швидкостях.
Надалі в нічний час фахівці ретельно перевірять усі інженерні та безпекові системи перед повноцінним відновленням руху поїздів з пасажирами.
Роботи тривають в цілодобовому режимі, аби найближчими тижнями відновити рух поїздів. На наземній частині – на будмайданчику – демонтують розвантажувальні плити та палі, засипають котлован ґрунтом, здійснюють роботи з благоустрою території”, – додав Віталій Кличко.
Читайте також: Тунелі “червоної” лінії метро відремонтували зі збитками 60 млн грн – хто відповідатиме
Нагадаємо, головного інженера КП “Київський метрополітен”, який зараз виконує обов’язки начальника КП, підозрюють у неналежному виконанні посадових обов’язків, що призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”.
Як повідомляв “ВК”, столична прокуратура оголосила результати експертизи, які спростовують заяви “Київського метрополітену” щодо неякісного будівництва тунелів між підтопленими станціями на синій гілці підземки, що у результаті призвело до підтоплення та закриття ряду станцій. Мер Києва Віталій Кличко заявив, що прокуратура маніпулює у цих заявах.