Про це повідомив голова Офісу трансформації Максим Бахматов.
За його словами, ВТК – це трамвайні та частково автобусний маршрут, “який охоплює шість районів Києва: Троєщину, Дарницю, Позняки-Осокорки-Харківський, Солом’янку, Борщагівку, Нивки“. Потік пасажирів ВТК на день складатиме 1,6 млн людей.
Бахматов зазначив, що за результатами дослідження, у Києві недостатньо громадського транспорту, а його якість не задовільняє киян. Сучасний комунальний транспорт не покриває більшості актуальних для Києва транспортних маршрутів.
“Для будівництва Великого транспортного кола Києву знадобиться від 15 до 20 років і 55 млрд грн. Це може здатися великими цифрами. Але це лише 3 млрд із міського бюджету. А про терміни скажу коротко – метро на Троєщину ми чекаємо вже понад 25 років і ніяк не дочекаємося чітких КРІ. Плюс великий бонус – такі проєкти зазвичай фінансуються міжнародними фінансовими установами“, – написав він у себе в Facebook.
Читайте також: В мережі показали, що відбувається в середині “завмерлого” метро на Виноградар (ФОТО)
Також голова Офісу трансформації наголосив, що “метро в столиці має розвиватись прозоро і бажано вчасно“, але ВТК – це швидше та дешевше.
Презентація відповідного проєкту заплановано на 21 грудня.
Нагадаємо, з підрядника будівництва метро на Виноградар через суд вимагають повернути понад 180 млн грн.