У тунелі між станціями метро “Деміївська” та “Либідська” завершили розробку котловану – подробиці

Автор: Галина Ворона
13:29 25.06

На перегінному тунелі синьої гілки метро між станціями “Деміївська” та “Либідська” триває ремонт. Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.

У тунелі між станціями метро “Деміївська” та “Либідська” завершили розробку котловану – подробиці
Світлодіодне освітлення

Про це розповів мер Києва Віталій Кличко у соцмережах.

За його словами, будівельники вже завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції.

Наразі триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань.

Також провели обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Звіт про його стан буде оприлюднений після завершення всіх експертиз”, – зауважив Віталій Кличко.

Він додав, що фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту – перед повноцінним відновленням руху – здійснять тестові пуски поїздів.

Читайте також: Стало відомо, у скільки обійдеться ремонт тунелю метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”

Як писав “ВК“, шість станцій столичної підземки від “Деміївської“ до “Теремків“ зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав “протікати“. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

За попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.

Великий Київ у Google News

підписатися