Про це розповів мер Києва Віталій Кличко у соцмережах.
За його словами, будівельники вже завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції.
Наразі триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань.
Також провели обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Звіт про його стан буде оприлюднений після завершення всіх експертиз”, – зауважив Віталій Кличко.
Він додав, що фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту – перед повноцінним відновленням руху – здійснять тестові пуски поїздів.
Читайте також: Стало відомо, у скільки обійдеться ремонт тунелю метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”
Як писав “ВК“, шість станцій столичної підземки від “Деміївської“ до “Теремків“ зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав “протікати“. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.
За попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.