Про роботу Держспоживслужби у Києві щодо моніторингу та консультацій для бізнесу з метою запобігання харчовим отруєнням та надзвичайним ситуаціям розповідає Олег Рубан, начальник головного управління Держспоживслужби у місті Києві, в ефірі Прямий FM.
Олег Рубан, начальник головного управління Держспоживслужби у місті Києві, в ефірі Прямий FM розповів про роботу служби щодо моніторингу та консультацій бізнесу.
Він пояснив, що мова йде не про перевірки, а саме про моніторинг і консультацію з метою недопущення харчових отруєнь та надзвичайних ситуацій.
“Ситуація, яка сталася сьогодні в Україні; в місті Київ через масові включення енергії, через недотримання елементарних правил гігієни суб’єктами господарювання, зросли різко показники захворюваності на гострі кишкові інфекції. Це встановлено підрозділами Міністерства охорони здоров’я через звернення за медичною допомогою людей, які харчувались в закладах громадського харчування”.
Сьогодні за рішенням техногенно-екологічної комісії при КМДА, в Києві працюють десять мобільних груп, до складу яких входять представники районних державних адміністрацій, Держспоживслужби, Міністерства охорони здоров’я, благоустрою та Нацполіції. Вони проводять роботи зі скаргами населення та здійснюють моніторингові візити до суб’єктів господарювання, які реалізують швидкопсувні продукти. Рубан підкреслив, що завдяки цим заходам, у Києві вдалося уникнути різкого зростання захворюваності на гострі кишкові інфекції навіть у військовий час.
Також він розповів про те, на що слід звертати особливу увагу при купівлі продуктів та які найпоширеніші способи обману покупців. Він підкреслив, що найчастіше фальсифікують вершкове масло, додаючи до нього стерини або трансжири для здешевлення продукту. Таке масло реалізують без належного маркування, що становить небезпеку для споживачів.
Рубан також акцентував увагу на найпоширеніших способах обману покупців:
“Це, перш за все, ваги, які повинні контролюватися самим суб’єктом і контролювати вказані супермаркети. І на ринках, і на ярмарках вони є, можна перевірити. По друге, це тільки сьогодні ми зустрілися з великими мережами супермаркетів, де вказана дата, ціна, а при вже оплаті на касі це може ціна вже в два рази більша. Тому обов’язково, якщо не співпадають дані цінника, відповідно до Закону Про захист прав споживачів, кожен споживач може звернутися до продавців або до адміністрації для з’ясування обставин”.
Більше про захист прав споживачів — у етері Прямий FM.
Читайте також: Найкраще для фронту: Як правильно допомагати нашим воїнам?
Нагадаємо, дослідження вчених довело, що українці генетично не схожі на росіян.