У Києві понад 2700 носіїв реклами посилює волю українців

Автор: Марія Супрун
05:39 04.06.2022

У Києві понад 2700 носіїв зовнішньої реклами працює на соціальну місію: посилює волю українців боротися і перемагати. Білборди, сітілайти, а також реклама в метро говорять голосами міст-героїв, дякують захисникам і всім, хто допомагає Україні на шляху до перемоги у війні.

У Києві понад 2700 носіїв реклами посилює волю українців
Світлодіодне освітлення

Про це повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

«Оператори реклами переорієнтувалися з перших годин повномасштабного вторгнення і підключилися до інформаційних військ. Наразі чи не вся цифрова зовнішня реклама Києва працює суто на суспільні потреби. Кожного дня на екранах з’являються все нові й нові повідомлення, направлені на інформаційну та морально-психологічну підтримку містян», – зазначила Поліщук.

Зокрема, зовнішня реклама розповсюджує важливі меседжі Міністерств, Збройних Сил України, СБУ, добровольчих батальйонів, волонтерських та громадських організацій, допомагає збирати кошти для армії і постраждалих від дій агресора,

Зовнішня реклама також поширює інформацію, яка може врятувати життя: до прикладу, наразі в місті розміщено інструкції, як діяти у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів. Під час повномасштабного вторгнення оператори інструктують людей, як безпечно повідомити СБУ про пересування ворожої техніки. Також розміщувалась інформація, як солдати окупаційної армії можуть відмовитись від участі в загарбницьких діях і здатись у полон. Оператори проводили об’єднавчі кампанії з візуально простими й водночас емоційно потужними зверненнями від містян до містян: львів’яни підтримують харків’ян, ужгородці – маріупольців, захід піклується про схід, а схід країни звитяжно стримує загарбників.

Також реклама підкреслює важливість економічного фронту, адже робота підприємців – це важливий внесок у Перемогу.

Нагадаємо, що міська влада пішла назустріч бізнесу і звільнила операторів реклами від плати за користування місцями комунальної власності на період дії воєнного стану.

Як повідомлялося, інсталяція з квітів “Привид Києва” потрапила до реєстру рекордів.

Великий Київ у Google News

підписатися