Туманні перспективи. “Київметробуд” не має графіку закінчення будівництва метро на Виноградар

Автор: Володимир Хлєбников
12:07 28.01.2022

АТ “Київметробуд”, яке є підрядником будівництва метро на Виноградар, не представило деталізований графік завершення робіт. Введення в експлуатацію двох станцій було заплановано на кінець 2021 року, а потім перенесене на кінець 2022 року. 

Туманні перспективи. “Київметробуд” не має графіку закінчення будівництва метро на Виноградар

Про відсутність відповідного графіку може свідчити протокол наради щодо будівництва ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену.

На нараді акціонерне товариство “Київметробуд” не представило ні деталізований графік завершення будівництва метро на Виноградар, ні перелік субпідрядних організацій із зазначенням видів виконуваних робіт та місцем їх виконання. Учасники наради наголосили, що “Київметробуду” необхідно закінчити перевірку проєктної документації та повідомити про її результати КП “Київський метрополітен”, пише “КиевVласть”.

Читайте також: Метро на Виноградар. Підрядник похизувався черговим “відосіком” і нарвався на критику

За даними протоколу, нарада закінчилась зобов’язанням генерального директора “Київметробуду” надати деталізований графік завершення робіт з будівництва метро на Виноградар. Також він мусить надати перелік субпідрядних організацій, які працюватимуть на перетині проспекту Правди та вулиці Межової.

Крім того, голова компанії має надати графік із зазначенням фінансування та термінів постачання комплектуючих для ремонту тунелепрохідницького механізованого комплексу “Неrrеnknесht” для виконання робіт з будівництва лівого перегінного тунелю.

Читайте також: Даєш метро у 2222 році! Мешканців Виноградаря розлютила “показова активність” метробудівців

Як відомо, справа про перенесення термінів будівництва метро на Виноградар досі перебуває на розгляді суду. Компанія “Київметробуд” не змогла добудувати станцію метро “Мостицька” до кінця 2021 року, як це було обіцяно раніше, і через суд вимагає перенесення термінів будівництва принаймні ще на рік. Міська влада та КП “Київський метрополітен” формально виступають проти цього.

Наприкінці листопада 2021 року столична прокуратура заявила, що підрядник будівництва двох станцій метро на Виноградар замість спорудження підземки поклав аванс на депозити та, за версією слідства, заробляв на відсотках. Ці кошти, а саме 180 млн грн, столична прокуратура намагається повернути через суд.

Великий Київ у Google News

підписатися