Метро на Виноградар відкладається. Кличко пояснив чому і на скільки

Автор: Тетяна Сененко
11:47 31.10.2021

Київметробуд стверджує, що роботи було вести складно, оскільки хворіли працівники та вводилися локдауни через коронавірус. Тому компанія подала до суду щодо відстрочення завершення будівництва метро на 2023 рік.

Метро на Виноградар відкладається. Кличко пояснив чому і на скільки
Світлодіодне освітлення
Господарський суд дозволив Київметробуду продовжити завершення будівництва метро на Виноградарі до кінця 2022 року.

У КМДА не згодні з рішенням суду та подали апеляційну скаргу, сказав в інтерв’ю Радіо Свобода мер Києва Віталій Кличко.

“Київметробуд направив листа, що вони не встигають. І це неприпустимо… Я вимагаю, щоб ці станції були введені в експлуатацію”, – сказав Кличко.

Господарський суд пролонгував завершення будівництва до кінця 2022 року. На початку жовтня КП Київський метрополітен подало апеляційну скаргу, найближчими тижнями має відбутися засідання суду, розповів Кличко.

“Ми зробили все від нас залежне. На сьогоднішній день перерахували Київметробуду вже 4 млрд грн із 6 млрд грн необхідних (за останніми оцінками) на будівництво метро. І головний підрядник поки не виконав усі роботи на цю суму. Тож коли необхідний обсяг робіт буде виконано, ми перерахуємо додаткові суми”, – сказав мер.

За його інформацією, тунель в одному напрямку вже пройшов 1200 м – від “Мостицької” до “Сирця”. В іншому напрямку йде будівництво.

Читайте також: Є певні сумніви, що метро на Виноградар вдасться запустити до кінця цього року – депутат

Що ж стосується багатостраждальної гілки метро на Троєщину, то, за словами очільника столиці, “без мосту ми не можемо побудувати метро на Троєщину. Три станції метрополітену, які знаходяться в тілі моста, вже готові.”

Нагадаємо, “Київметробуд” вибився із графіка. Водночас у компанії образилися на ЗМІ за брехню про терміни.

До слова, за допомогою тунелепрохідницького комплексу “Галина” збудовано вже половину правого тунелю метро, яке з’єднає центр міста та Виноградар. А з боку майбутнього аварійного виходу тунелю вже змонтовано складний арматурний каркас для першого бетонування.

 

Великий Київ у Google News

підписатися