На це звернув увагу політичний консультант Сергій Биков. Відповідний допис він розмістив у Facebook.
Якщо ти витрачаєш на рекламу менше 100 $ – не дивуйся, коли побачиш дніпропетровський острів Монастирський, коли йдеш в мери Києва. Це перший відомий історії FB випадок, коли в бюджеті реклами вказали відразу і розробку і розміщення креативу, – зазначив він, прикріпивши скріншот реклами, про яку йде мова.
Судячи по прикріпленому скриншоту, цю рекламу можна було побачити в Фейсбуці з 19 по 27 вересня. У Фейсбуці Берези і його партії цієї реклами ми не знайшли.
Читайте також: Кличко, Верещук, Притула та Пальчевський. Фізіогноміст розповів про характери кандидатів в мери Києва
Нагадаємо, сьогодні Береза повідомив, що інфікувався коронавірусом і пішов на самоізоляцію.
Як повідомлялось, Верещук поглумилась над Кличком у вишиванці.