Про це розповів мер Києва Віталій Кличко, який сьогодні перевірив хід робіт на важливих для міста інфраструктурних об’єктах.
За його словами, новий шляхопровід на Оболоні планують відкрити для транспорту в травні, а всі роботи на обʼєкті та біля нього – закінчити до осені.
Відвідав мер і другу чергу будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Наразі там будують дорогу з тунелем для виїзду на вулицю Оноре де Бальзака із пересадковим пасажирським вузлом, де зійдуться трамвайне сполучення, міська електричка та автобусний маршрут.
Робимо все, щоб рух автомобільного транспорту Подільсько-Воскресенським мостом повністю запустити у вересні”, – наголосив Віталій Кличко.
Читайте також: Відеоревізія Подільсько-Воскресенського переходу – коли вже той міст на Троєщину?
Нагадаємо, у перший день зими у столиці відкрили Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, який будували калька десятиліть. Поки що ним о рухається лише спецтранспорт та один автобусний маршрут, тож пробок майже не буває. Раніше Віталій Кличко прогнозував, що переправу відкриють для приватного транспорту влітку 2024. За словами мера, запуск руху новим мостом для всіх бажаючих дозволить частково перекрити на ремонт дорожню частину мосту Метро.
Як повідомляв “ВК”, майбутня розв’язка типу “неповний лист конюшини” на перетині вулиць Полярної та Богатирської має проєктну пропускну спроможність 11 200 автомобілів за годину. На ній буде 6 смуг руху. Довжина споруди – 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар. Загальна довжина велодоріжок – близько 2,8 км. Вартість будівництва – близько 1,3 млрд грн. Влада запевняє, що нова розв’язка суттєво розвантажить рух на Оболоні. Рух транспорту новим шляхопроводом планують відкрити до літа, а до кінця року завершать облаштування зʼїздів з нього та благоустрій території поруч.