Як поінформували у «Київводоканалі», зазвичай 30-31 числа кожного місяця сервіси можуть «зависати» через велике навантаження, яке зростає в рази.
Тож, щоб уникнути таких проблем, відправити дані можна вже зараз. Найзручніше це робити через онлайн-сервіси:
- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
- Через сайт vodokanal.kiev.ua, натиснувши «надати показники».
- Через «Особистий кабінет» Київводоканалу.
Читайте також: Як швидко заплатити за гарячу воду: киянам назвали сервіси
Якщо з якоїсь причини ви не маєте можливості передати показники онлайн, це можна зробити за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або ЦКС 247-40-40, 0-800-404-407, а також записати показання у відповідній графі платіжки при оплаті у банківських установах.
Раніше «ВК» писав, що тарифи на холодну воду у Києві можуть зрости.