Про це повідомляє СБУ.
“Розслідування встановило, що службові особи, попри застереження державних органів, не вжили належних заходів до збереження літака”, – йдеться в повідомленні.
В спецслужбі зазначають, що окремі працівники підприємства тривалий час перешкоджали Силам оборони в організації протиповітряної та наземної охорони літовища.
“Усе це призвело до знищення АН-225 та ще кількох літаків. Наразі вивчаються додаткові деталі цієї справи та проводяться необхідні експертизи, після яких буде прийнято подальші процесуальні рішення”, – додають у відомстві.
Тривають комплексні заходи для встановлення всіх обставин злочинних дій осіб, винних у знищенні АН-225 “Мрія”.
Водночас додають в заяві, під час встановлення осіб, винних у підривній діяльності проти України, виявлено й факти інших злочинів.
“Колишнього гендиректора ДП викрито на організації незаконного переправлення за кордон українців призовного віку. У березні цього року посадовець подав до Держприкордонслужби список співробітників, які виїжджають за кордон для техобслуговування літаків. Але до складу групи на відрядження він включив сторонніх осіб. Серед них – його близький родич”, – розповіли в СБУ.
Таким чином, ухилянти змогли перетнути кордон під виглядом фахівців-авіабудівельників.
За цим фактом екс-директору вже повідомлено про підозру за ч. 2 ст. 332 (незаконне переправлення осіб через державний кордон України) Кримінального кодексу України.
Нагадаємо, “Мрія” без носової частини й досі стоїть під сильно пошкодженим навісом. Крім того, в ДП “Антонов” назвали, що знищили російські окупанти.
27 лютого російські окупанти знищили українську “Мрію” під час повітряної атаки. В мережі з’явилися світлини з аеропорту в Гостомелі, на яких можна було побачити понівечені окупантами «Мрію» та інші літаки ДП «Антонов». Напочатку квітня пілот легендарної “Мрії” вперше наживо побачив те, що від неї залишилось.
В Україні хочуть відродити “Мрію” та створили Міжнародний фонд відбудови легендарного літака.