Мешканці Виноградаря та Оболоні все ще чекають на зниження захмарних тарифів

Автор: Володимир Хлєбников
19:44 30.01.2022

Вже понад місяць жителі багатоповерхівки на Виноградарі домагаються скасування неадекватних тарифів на електроенергію. Аналогічна ситуація склалася й на Оболоні. Тим часом забудовник, який має безпосереднє відношення до проблем мешканців, зберігає “загадкове мовчання”.

Мешканці Виноградаря та Оболоні все ще чекають на зниження захмарних тарифів

Певне зрушення ситуації очікувалося до 25 січня, принаймні такі строки раніше озвучили представники забудовника “ДБК-4”.

Раніше “Великий Київ” детально писав про те, як забудовник та нав’язана ним компанія з обслуговування змушують киян платити за спожиту електроенергію за комерційним тарифом, який втричі вище, ніж для населення. Також ми писали про те, як мешканці ЖК “Крістер Град” і “Навігатор” чинять опір, відстоюючи свої права.

За словами одного з представників ініціативної групи жителів будинку № 5 по вулиці Сергія Данченка, люди воліли б вирішити проблему “полюбовно”. Однак станом на 30 січня конкретних відповідей та рішень з боку забудовника – “ДБК-4”, який входить до складу корпорації “ДБК-Житлобуд”, – на їхні вимоги немає.

Нашим “колегам”  з ЖК “Навігатор” дали просту відписку, яка нічого не означає. У нас ситуація простіша, і дещо вже зроблено, плюс є лист від ДТЕК з поясненням ситуації та словесні обіцянки голови правління “ДБК-4 “Романенка В.В.“, – сказав він.

У понеділок, 31 січня, має відбутися повторне засідання в НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) за участі представників забудовника і ДТЕК “Київські електромережі”. Мешканці “Крістер Граду” сподіваються, що “після цього, можливо, щось проясниться“.

Водночас платити за електроенергію за тарифом 5,07 грн/1 КВт вони відмовляються.

Читайте також: Під Києвом забудовник за допомогою “тітушок” та монополій 5 років “кошмарить” інвесторів

Зазначимо також, що є в цій історії й політичний аспект. Річ у тім, що на початку січня про ситуацію на С. Данченка, 5 було проінформовано народного депутата (“Слуга народу”) Ганну Бондар. Це саме та нардепка, яка обрана по ОВО № 220, до меж якого входять Виноградар й Мостицький масив Подільського району. Зокрема, представницю провладної фракції просили допомогти у розв’язанні проблеми. Втім, пані Бондар досі не відреагувала на звернення мешканців, серед яких багато її виборців.

Проігнорувала нардепка-“слуга” й два запити “Великого Києва”, які ми відправили на її робочу адресу – [email protected].

Судячи із дописів Ганни Бондар у Facebook, останнім часом вона більше опікується долею Гостиного двору на Контрактовій площі. Справа потрібна, однак слід визнати, що у Гостиному дворі не проживає кілька тисяч людей, яким незаконно виставили захмарні рахунки за ЕЕ. Вочевидь, виборці зроблять певні висновки на майбутнє.

Примітно й те, що 17 січня інша представниця “Слуги народу”, Мар’яна Бузугла, яка обрана до ВРУ по округу № 217 (Оболонський район), відреагувала на акцію протесту жителів ЖК “Крістер Град” і “Навігатор”. Вона, зокрема, заявила, що “до кінця січня питання з тарифами повинно бути вирішено на користь мешканців“.

У понеділок, до речі, останній день січня.

Читайте також: На Сирці мешканці проблемної недобудови обігріваються дровами (ФОТО)

Великий Київ у Google News

підписатися