Про це повідомила пресслужба компанії ввечері 14 грудня.
Там зазначили, що у межах відновлення після масштабної кібератаки вже:
- працюють понад 90% базових станцій мобільного зв`язку на підконтрольній Україні території;
- абонентам доступний голосовий звʼязок;
- активна послуга «Домашній Інтернет»;
- розпочато відновлення послуг мобільної передачі даних.
Щоб уникнути перевантаження мережі, компанія поступово відновлює й інші послуги та стабілізує роботу. Тому, як зазначають, у деяких населених пунктах досі виникають короткочасні складнощі з якістю звʼязку. Фахівці оперативно їх усувають.
У «Київстарі» нагадують: якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, після чого ввімкнути та вимкнути «авіарежим».
Читайте також: “Компенсація від “Київстар”: шахраї вигадали новий спосіб дурити в мережах
Як повідомляв “ВК”, 12 грудня зранку стався масштабний збій у роботі “Київстар” – частина абонентів залишилась без зв’язку. При цьому вони не можуть перейти на іншого оператора через національний роумінг. Через відсутність зв’язку люди спілкуються між собою, замість дивитися у смартфон, співчувають та чекають на повернення мережі. Якщо ви залишились без зв’язку і терміново потребуєте допомоги – звертайтесь до поліції, рятувальників, у Пункти незламності.
Російські хакери похвалилися завданою ними шкодою мережі Київстар та повідомили про захоплення особистих даних користувачів. Оператор вже спростував цю інформацію. За відсутності зв’язку кияни шикувалися у черги, щоб придбати сімкарту альтернативного “Київстару” оператора зв’язку.