Відео, оприлюднене на каналі "Київметробуду" в Youtube та на сторінці у Facebook, так і називається: "Метро на Виноградар 28.12.2021".
"Готуємось до прокладання другого тунелю від майбутньої станції "Мостицька" до станції "Сирець", - йдеться в описі.
"Мостицька", до речі, це та сама станція, яка мала запрацювати вже у грудні 2021 року.
Ситуацію прокоментував навіть генеральний директор АТ "Київметробуд" Андрій Пронін: "Роботи зі спорудження двох нових станцій на Виноградарі тривають на всіх будівельних майданчиках. Попри сніг, мороз та скептиків, метробудівці працюють на всіх відкритих ділянках, як у районі майбутньої станції "Мостицька", так і на проспекті Правди. Наразі завершується капітальний ремонт ТПК "Галина", який буде прокладати лівий тунель з будмайданчика №214 до "Сирця".
Читайте також: Метро на Виноградар знову відкладається. Кличко назвав терміни
Зауважимо, що метробудівці не дуже часто "балують" киян відомостями про свою насичену діяльність. Так, наприклад, на каналі в Youtube попереднє відео було опубліковано 2 грудня і стосувалося воно історії спорудження станції "Дорогожичі".
Попередній відеозвіт (до речі, російськомовний) про будівництво підземки на Виноградар датований 15 липня. Це був доволі детальний розбір зі спуском під землю та коментарями фахівців. Цього аж ніяк не можна сказати про новий ролик, на якому показані лише наземні роботи, при чому здебільшого земляні та зварювальні.
Читайте також: В мережі показали, що відбувається в середині “завмерлого” метро на Виноградар (ФОТО)
Більшість користувачів, які подивилися нове відео про метро на Виноградар, сприйняли його як "показуху" та розкритикували керівництво метробудівців за провал строків здачі об'єкту. Свою порцію критики отримала й міська влада. Їй, зокрема, порадили встановити нові строки відкриття станцій - 2222 рік.
На сторінці АТ "Київметробуд" у Facebook також розгорнулася жвава дискусія. Будівельники спочатку навіть спробували взяти в ній участь, але невдовзі "звернули" свою медіаактивність.
Як відомо, справа про перенесення термінів будівництва метро на Виноградар досі перебуває на розгляді суду. Компанія “Київметробуд” не змогла добудувати станцію метро “Мостицька” до кінця 2021 року, як це було обіцяно раніше, і через суд вимагає перенесення термінів будівництва принаймні ще на рік.Міська влада та КП "Київський метрополітен" формально виступають проти цього.
Наприкінці листопада 2021 року столична прокуратура заявила, що підрядник будівництва двох станцій метро на Виноградар замість спорудження підземки поклав аванс на депозити та, за версією слідства, заробляв на відсотках. Ці кошти, а саме 180 млн грн, столична прокуратура намагається повернути через суд.
Нагадаємо, раніше "ВК" писав, як багатостраждальне будівництво метро на Виноградар дало змогу забудовнику "ДБК-4" цинічно спекулювати на тарифах на електроенергію для мешканців ЖК "Крістер Град".