Чув дзвін, та не знав, де він – ресторатори осоромились хайпом на кривавих подіях в Україні

Автор: Оксана Тупальська
13:52 05.03

Житель Харкова був шокований, коли побачив в одному з місцевих розважальних закладів алкогольні коктейлі з назвами, що розповідають про жертв радянського режиму, які боролися за незалежність України.

Чув дзвін, та не знав, де він – ресторатори осоромились хайпом на кривавих подіях в Україні
Світлодіодне освітлення

“Коктейль “Розстріляне Відродження” подають в одному з закладів у Харкові на Сумській… Це тільки я вважаю, що це трешатина?”, – каже громадський діяч з Харкова Вадим Позняков.

Назву установи, де продаються напої не називає, лише показує, що побачив у меню.

Шістдесятники – це покоління української національної інтелігенції з яскраво вираженою громадянською позицією. Через те, що були опозицією до радянського тоталітарного режиму, серед них було чимало політичних в’язнів та дисидентів. Основу руху шістдесятників склали Іван Драч, Григір Тютюнник, Василь Симоненко, Євген Сверстюк.

Розстріляне відродження – це автори художніх творів, які були знищені під час великого терору, вчиненого радянською владою. Серед представників – Микола Куліш, Микола Хвильовий, Лесь Курбас, Іван Багряний. 

У магазинах столиці після деокупації Київщини невдалий маркетинг застосовували, назвавши напій “Героїчна Буча Комбуча” та редьку “Азовсталь”. Поява продукції відбулася на тлі розслідувань, які почалися після виявлення великої кількості закатованих українців у Бучі та коли українські військові були вимушені вийти у російський полон в окупованому Маріуполі. 

Між іншим, попри те, на початку 2023 року парламентарі заявляли про необхідність заборони вказувати у назвах продукції події, пов’язані з війною, нині у маркетах досі можна побачити подібні написи на пакуваннях. Тоді обіцяли, що введення в обіг продукції із символікою спротиву каратиметься штрафом від 17 тис. до 255 тис. грн.

Великий Київ у Google News

підписатися