Про це йдеться в сюжеті одного з українських телеканалів.
Так, у компанії Bolt зазначили, що ранкове зростання цін у столиці 5 квітня було зумовлене моделлю динамічного ціноутворення, а не тим, що компанія підвищила тарифи.
“Якщо в певній локації велика кількість пасажирів хоче замовити поїздку, а водіїв не вистачає, вартість поїздки в цьому районі виросте. Це стимулює водіїв, які перебувають в інших районах міста, виїхати в район підвищеного попиту”, – пояснили в компанії.
В компанії Uklon також запевнили, що не підвищували тарифи штучно. Водночас у перевізника заявили, що не будуть встановлювати мінімальні ціни. Зранку 5 квітня тарифікацію поїздок формувала автоматично система – пропорційно до попиту.
“Вартість поїздки залежить від кількості інших замовлень. Водіїв наразі – така сама кількість, як і до режиму спецперевезень у Києві. Тож, усіх розвести одночасно не вийде”, – сказали в компанії.
Читайте також: Цифра дня. Скільки спецперепусток на транспорт видали в Києві
У компанії Uber шалені тарифи також пояснили автоматичною системою, яка враховує багато факторів, зокрема час доби і попит на поїздки.
“Ціни та час очікування завжди залежали від багатьох факторів, включаючи кількість доступних водіїв, поточні замовлення, відстань, а також час дня і ночі. Користувачі завжди можуть покладатися на прозору, надійну та заздалегідь відому інформацію щодо цін та орієнтовний час очікування навіть перед тим, як замовити поїздку у додатку Uber”, – зазначили у компанії.
Читайте також: Локдаун в метро: перекриті входи, поліція та фальшиві перепустки
Нагадаємо, у зв’язку зі зростанням захворюваності та смертності від коронавірусу, Київ від учора запровадив більш суворі обмеження. Зокрема, і щодо транспорту – пускають лише за спецперепустками.
Як повідомлялося, Київ паралізувало в страшних заторах (карта). Транспорт курсує майже порожнім, а ціни на таксі просто шалені.