Про це мер Києва Віталій Кличко розповів на своїй Facebook-сторінці та оприлюднив відео.
Він зауважив, що цей об’єкт включає не лише міст через річку Дніпро, а й комплекс мостів, естакад і тунелів, загальною протяжністю понад 10 км, що сполучать Поділ з Воскресенським масивом і Троєщиною.
Зокрема, за словами мера, наразі будівельники збирають великі металоконструкції, що будуть частиною мосту над вулицею Центральна Садова в напрямку вулиці Оноре де Бальзака.
В районі Русанівських садів продовжують укріплювати тунелі майбутньої гілки метро на Троєщину.
Також будівельники наносять гідроізоляцію на арочну конструкцію мосту через Дніпро та вивозять останні тимчасові опори арочного мосту.
Працюють фахівці і на вже побудованих автомобільних з’їздах на Подолі.
Нагадаємо, Подільсько-Воскресенський міст почали зводити в 2003 році. Відкрити міст для автотранспорту планували на кінець 2021 року, але перенесли на 2022. За час будівництва вартість робіт зросла до 20 млрд грн. Прокуратура підозрює, що частину коштів розікрали посадовці. У жовтні 2021 року місто перезатвердило проєкт будівництва Подільського мосту, додавши ще один з’їзд та заїзд на міст з житлового масиву Троєщина. Також передбачене подальше будівництво тунелів Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. У листопаді, коли готовність мосту складала близько 90%, мер Віталій Кличко звільнив свого заступника Густєлєва через затягування будівництва.