Вартість будівництва Подільського мосту зросла до 20 млрд грн: що передбачено

Автор: Марія Супрун
11:12 15.10.2021

Вартість будівництва Подільського мосту в Києві виросла майже до 20 мільярдів гривень. Ще у 2016 році на на міст планували виділити трохи більше 11 мільярдів гривень.

Вартість будівництва Подільського мосту зросла до 20 млрд грн: що передбачено
Світлодіодне освітлення

Як повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, новим розпорядженням місто перезатвердило проєкт будівництва Подільського мостового переходу. 

Оновлений проєкт враховує потреби постійно зростаючої кількості мешканців лівого берега, зокрема, буде побудовано ще один з’їзд та заїзд на міст з житлового масиву Троєщина. Також передбачене подальше будівництво тунелів Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.

«Завдяки змінам у проєкті кияни матимуть більш зручне сполучення мостом. Так, порівняно з минулим проєктом тепер у ньому передбачено будівництво ще одного з’їзду з Подільського мостового переходу на житловий масив Троєщина – на вул. Оноре де Бальзака та заїзду з цієї вулиці на міст. Таким чином, розмовам про те, буде чи не буде з’їзд на вул. Оноре де Бальзака, документально поставлена крапка», – зазначив Густєлєв.

За словами заступника голови КМДА, інший важливий аспект – подальше будівництво нових ділянок метротунелів Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Адже Подільсько-Воскресенський мостовий перехід однаково важливий як для автосполучення, так і метросполучення між лівим та правим берегами Києва.

Зазначається, що роботи на Подільсько-Воскресенському мостовому переході тривають без вихідних. Вже побудовано металевий міст через Гавань від вул. Набережно-Хрещатицької до Рибальського півострова, побудовано з’їзд з вул. Набережно-Хрещатицької з відповідними естакадами на міст, змонтовано 68 вантів. Міст через річку Дніпро вже встановили в проєктне (постійне) положення з демонтажем тимчасових опор надводної частини, які підтримували міст на етапі будівництва. 

Влаштовано бетонну монолітну плиту естакадної частини мостового переходу в урочищі Горбачиха. А нове асфальтобетонне покриття з’явилося на ділянках від вул. Набережно-Хрещатицької до аркового мосту, з’їзді на вул. Набережно-Рибальську та мосту через р. Десенка.

Також у складі будівництва мостового переходу влаштовані в основних конструкціях і 3 станції майбутньої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.

Нагадаємо, у 2016 році на будівництво моста планували виділити трохи більше 11 мільярдів гривень. І з тих пір вартість об’єкта тільки те й робить, що росте. Як повідомлялося, у межах кримінального провадження за фактом привласнення коштів під час будівництва Подільського мосту повідомлено про нові підозри керівнику КП, генпідрядникам та підрядникам. Загальна сума заподіяних збитків за цими епізодами становить близько 150 млн гривень.

Великий Київ у Google News

підписатися