Як розповіли у Національній поліції, експосадовець, незважаючи на застереження державних органів та достеменно знаючи про припинення страхового покриття на це повітряне судно, не забезпечив передислокацію літака в безпечне місце.
У результаті під час повітряної атаки російських військ на аеропорт у селищі Гостомель “Мрія” згоріла.
Також під час досудового розслідування встановлено, що літак АН-225 “Мрія” напередодні військового вторгнення росії в Україну був технічно справний, на аеродромі зберігалася достатня кількість авіапального для виконання рейсу, екіпаж був готовий до вильоту.
Усе це вказує на те, що були всі можливості для евакуації повітряного судна в аеропорт у м. Лейпциг (Німеччина).
Утім колишній генеральний директор ДП “Антонов” не віддав відповідного наказу та проігнорував доповіді та пропозиції підлеглих.
Слідчі повідомили фігуранту про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 (Службова недбалість) Кримінального кодексу України.
Окрім того, слідчі перевіряють інформацію щодо можливості евакуації ще шести літаків, у тому числі Ан-124 “Руслан”, які тоді перебували на території аеропорту.
Читайте також: Не тільки “Мрія”: в ДП “Антонов” назвали, що знищили російські окупанти
Нагадаємо, 27 лютого російські окупанти знищили українську “Мрію” під час повітряної атаки. В мережі з’явилися світлини з аеропорту в Гостомелі, на яких можна було побачити понівечені окупантами “Мрію” та інші літаки. На початку квітня пілот легендарної “Мрії” вперше наживо побачив те, що від неї залишилось.
В Україні хочуть відродити “Мрію” та створили Міжнародний фонд відбудови легендарного літака.