У Держпродспоживслужбі наголошують, що ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний або неякісний товар. Про це йдеться у статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів».
«За весь товар у магазині — за його цілісність і товарний вигляд — несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, аж поки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та ж сама стаття 17», – зазначають експерти.
Читайте також: Як у Німеччині: кияни хочуть правильно сортувати відходи
Якщо ж представник магазину заставляє купити цей товар, у такому випадку треба звернутися до камер відеоспостереження, які допоможуть довести, що покупець пошкодив упаковку ненавмисно.
Якщо ж людину і далі змушують віддати гроші за пошкоджений товар, вона має право викликати поліцію.
Раніше «ВК» писав, як безпечно продавати та купувати товари через Інтернет.